Koszty i czas dostawy

Czas dostawy


Czas realizacji zamówień wyświetlany na stronach podlokietnik.pl dotyczy dni roboczych. Pamiętaj, że składając zamówienie na kilka produktów, finalny czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki. Jeśli towar z zamówienia znajduje się aktualnie na stanie – dostawa przesyłek odbywa się następnego dnia roboczego. W przypadku gdy w zamówieniu jest towar na zamówienie (np. poduszka podłokietnika), czas realizacji może się wydłużyć nawet do tygodnia. Jeśli masz pytania związane z szybkością dostawy lub jakiekolwiek wątpliwości – zadzwoń do nas pod nr +48 / 608 400 885.

Firmy kurierskie

Kurierzy dostarczają paczki w godzinach 10:00-17:00 (w niektórych wypadkach nawet do godz. 20:00). Jeśli nie będzie nikogo pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce drugiego dnia. Możesz także spróbować umówić się z kurierem na dostawę na samym początku – po wysyłce paczki skontaktuj się z nami – przekażemy Ci numer listu przewozowego, a dzięki niemu uzyskasz nr tel do kuriera, który obsługuje Twój region.

Paczkomaty

Paczki dostarczane do paczkomatów możesz odbierać w dowolnym dniu tygodnia (szczegółowe informacje o czasie i sposobach odbioru w paczkomacie znajdziesz na stronie inpost.pl). Aby otrzymać paczkę paczkomatem – musisz nas o tym powiadomić.

Poczta Polska

Paczki dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej dostarczane są w zależności od wybranej usługi transportowej w przeciągu 24 godzin lub 48 godzin. Mniejsze paczki lub listy polecone dostarczane są w przeciągu 72 godzin od momentu nadania. Nie wysyłamy zamówień listami ekonomicznymi.

Uwaga: Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie zamówienia). Dokładamy wszelkich starań aby dane widoczne na naszej stronie odpowiadały faktycznym stanom magazynowym oferowanych towarów.

Koszty dostawy


Koszty dostawy uzależnione są od kraju oraz sposobu dostawy.

Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy firmami kurierskimi: DPD, InPost, UPS, FedEx, Geis, oraz dostarczane do Paczkomatów InPost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt dostawy za pobraniem w każdym wypadku podnosi koszt transportu o 4 zł brutto. W przypadku zamówienia za pobraniem, z dostawą do Paczkomatu – płatności dokonasz kartą w wybranym przez Ciebie paczkomacie – jeśli dany paczkomat obsługuje płatności kartą.

Koszty dostawy zagranicznej zależą od kraju dostawy i łącznej wagi zamówionych towarów i wysyłane są firmą kurierską UPS lub DHL, DPD lub Raben. Nasz system wylicza przybliżony koszt takiej dostawy na podstawie adresu klienta. Aby poznań dokładny koszt usługi transportowej za granicę prosimy o kontakt telefoniczny lub przez adres e-mail.

Poczta Polska z cennika. Jednak staramy się wysyłać wyłącznie elementy, które zmieszczą się do koperty bąbelkowej.

Możliwy jest także odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu tego telefonicznie.

Nasze produkty znajdziesz aktualnie w 18 europejskich krajach, min.:

Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Czechach, Litwie, Finlandii i Szwecji oraz kilku innych.

Możesz kupić nasze produkty u zagranicznych dystrybutorów. Jeśli natomiast chcesz aby paczka została dostarczona poza granice Polski – możesz wybrać swój kraj podczas składania zamówienia (dostępne kraje UE ~koszt około 150 zł brutto). Jeśli chcesz abyśmy wyliczyli dla Ciebie dokładny koszt transportu – napisz do nas. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontaktu.